vineri, 26 noiembrie 2010

Prima zi cu ninsoare...

...a fost un coşmar. Nici măcar n-am putut să mă bucur de imaginile de vis de pe webcamurile de la Jurnalul.
Un drum nesfârşit prin oraşul ăsta sufocat, spre atelierul Mariei, la probă pentru rochii... Aflu că Max, căţelul meu de la Iaşi, e bolnăvior... Un invitat răbufneşte în direct împotriva presei... Alţi doi artişti care ar fi trebuit să ajungă în emisie contramandează, în ultima clipă, aşa că avem un gol de emisie de vreo 15 minute... În tot acest timp, un nebun face rost de numerele de telefon de la o anumită reţea ale colegilor mei din trust şi îi ia la rând: se dă drept fratele sau unchiul meu, ca să ajungă la mine... Şi îi spune cuiva că mama e în spital... Momente de panică, telefon la Iaşi, mama nu răspunde... Mă apucă plânsul... Până la urmă, vorbesc cu tata... Dacă l-aş prinde pe descreieratul ăla, l-aş bate... Seară de iarnă, afară plouă... Poate mâine va fi linişte...

29 de comentarii:

  1. Nu-mi place Botezatu, dar avea si el dreptatea lui.Faza cu nebunul trista.Pacat ca unii oameni considera amuzant sa te joci cu asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Va fi cu siguranta ! Intotdeauna cand intalnesti un drum greu acela e drumul pe care trebuie sa mergi.
    Pe descreierat da-l pe mana politiei.
    Catalin are dreptate... e un super om !

    RăspundețiȘtergere
  3. esti mult prea puternica sa te lasi coplesita de astfel de faze.Dar mai presus de orice esti o fire sensibila si asta se vede oricat de mult ai incerca sa maschezi astfel de lucruri...Felicitari pt emisiunea de ieri

    RăspundețiȘtergere
  4. esti o fire puternica si te felicit pentru emisiunea de ieri....abia astept sa ved emisiunea de pe 1 decembrie...Mergi inainte Simona si tine-o tot asa!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. frumos blog;si bine intretinut; mai revin cu siguranta; bravo

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut emisiunea de ieri.Te ai descurcat de minune cu Catalin cu toate ca avea dreptatea lui.Am crezut ca emisiunea va fi ceva deoosebit dupa MI dar sincer nu mi place incotro se indreapta .Tot timpul parca asteptam sa injure cineva, sa tipe , nu mi place....

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat despre Botezatu, este ceva la ordinea zilei sa se dea in spectacol, ca doar trebuie sa isi vanda cartea...oricum cat despre ziua proasta pe care ai avut-o, capu sus, putea sa fie mai rau!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. ... Be strong! Totul este trecator... Nu uita ca : "Cele mai puternice suflete s-au nascut din suferinte, cele mai puternice caractere snt pline de cicatrici"! ;) aaa, tu mai folosesti pagina de facebook? :P

    RăspundețiȘtergere
  9. eu te-am sunat simona! imi cer scuze pt ce am facut

    RăspundețiȘtergere
  10. uite o prestatie live ..care te va linisti :
    http://www.youtube.com/watch?v=sVO4S63ARqQ&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  11. Botezatu a sarit calul rau de tot ieri la emisiune. Tu esti la inaltime, o profesionista mereu.

    RăspundețiȘtergere
  12. mi-a placut pt ce i-ai facut senzualei bv bv asa vreau sa fie Romania:D

    RăspundețiȘtergere
  13. Draga Simona,
    nu stiu daca citesti personal comentariile dar cred ca ar fi bine macar sa iti fie transmise unele de genul vezi mai sus ...
    "O lume nebuna nebuna" este titlul unui film in doua versiuni (una originala 1963 si comedia aparuta ulterior) realitatea este ca traim intr-o astfel de lume si din pacate mai sunt din cand in cand si astfel de zile !
    Nu stiu care ar fi cuvantul potrivit pentru acesti "apucati" in limba romana (si imi cer scuze pentru asta) dar in engleza exista unul foarte clar: STALKER si ar trebui sa existe legi care sa te protejeze (ma refer in general fie ca esti persoana publica sau privata) fata de acestia dupa care optiunea cea mai la indemana pentru toti cei ce utilizeaza internetul si site-urile de socializare ar fi in primul rand: sa nu devenim prea personali (!)... iar optiuniile de genul "add a friend" sau "profile view" ori "wall post" sa fie accesibila si posibila doar pentru cei pe care intr-adevar ii cunoastem (si asta se poate face din setari)!
    Internetul cu toate plusurile sale pentru unii ofera prilejul de a-si trai "second life" si asta pentru ca in viata reala sunt niste "ratacitori" ca sa zic asa ...
    In ceea ce priveste emisiunea (la care recunosc nu ma prea uit pentru ca nu am timp si nu ma intereseaza barfele si scandalurile "Vip-urilor trecatoare) si subiectul Botezatu inca o data se confirma setea de barfa si scandal a societatii care inca nu e pregatita psihic, moral si etic sa vada mai departe ... la omul Botezatu care s-a autodepasit ... ci este mai degraba interesata de picanterii (frumos spus) - iar el trebuia sa stie asta ... ceea ce tradus inseamna ca fie a vrut rating si sa fie pe primele pagini a asa ziselor tabloide lipsite de orice etica jurnalistica (ceea ce nu cred ca e cazul) fie a vrut sa isi scrie memoriile mult prea repede :) si in cazul asta da e ok dar trebuia sa le pastreze pentru sine pentru a nu isi oferi pe o tava de argint viata unora ce inca mai mananca cu mana :) Cred ca o carte despre moda si evolutia sa in timp in Romania ar fi fost mai pe domeniul sau si mai interesanta din punct de vedere educational!

    Iti doresc o dumimica placuta si o saptamana faina!

    RăspundețiȘtergere
  14. RENUNTA LA ACCES DIRECT.....e bolshit....

    RăspundețiȘtergere
  15. La mine in Arges, nici macar un fulg. Mi-e dor de o iarna cu zapada si de colinde.

    RăspundețiȘtergere
  16. buna,
    am si eu o intrebare:am un blog ca si al tau si nu stiu de unde sa atasez gadgetul cu vizitatori pe pagina asa cum il ai tu,acela din stanga profilului tau.
    in cazul in care doresti sa ma ajuti iti multumesc anticipat.
    alinushu340487@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu te mai stresa cu acel invitat! Pana si el a recunoscut ca are toane, deci nu merita sa il iei prea in serios. Este fix ca si seful meu, cel mai complex om din lume, le are pe toate bune si rele...si nu ii este rusine sa sa foloseasca de ele. Dar, asa suntem noi scorpionii, empatizam fiecare intensitate indoit sau insutit...

    RăspundețiȘtergere
  18. Simona pentru nebunul cu telefonul nu trebuie sa iti faci griji o sa am eu grija sa aflu cine e. Promit

    RăspundețiȘtergere
  19. Felicitari Simona, pt. emisiunea de azi, Acces Direct, la care tocmai ma uit. Foarte frumoasa si cu invitati deosebiti, iar ideea cu facutul covrigilor, deosebit de simpatica.
    Tin sa-ti urez o zi fericita si placuta aceasta zi nationala si ma intorc la extraordinara emisiune pe care o prezinti. Iata cum exista si romani care muncesc in zi de sarbatoare, ca noua celorlalti sa ne fie mai bine. Respectul si admiratia mea, si sa fii sigura ca te iubim si te respectam la adevarata ta valoare.
    HAI ROMANIA!

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna ziua. Ma numesc Dana Amza, am un baietel de 4 ani care este un mare admirator al tau. A gasit un ziar cu poza ta in el si nu se mai desparte de acest ziar ( mananca cu el si doarme cu el ). Gabi Amza si-ar dori sa-i aduca Mos Craciun o poza cu tine. Adresa noastra de e-mail este amzaiulian@yahoo.com. Te pupam si te asteptam in fiecare zi la televizor.

    RăspundețiȘtergere
  21. Tine-o tot asa, orice ti s-ar intampla sau ar incerca unii sa faca! Esti un model de viata pentru multi tineri! Pentru ei si mai ales pentru tine, tine-o tot asa, caci nu te compromiti deloc; vorbele alea sunt doar vorbe-n vant!
    Cu stima si drag,
    Claudia Gheorghita

    RăspundețiȘtergere
  22. Scumpa mea ieseanca...esti o super femeie ca sa te doboare niste prosti....imi place sa te citesc...te pup si te admir,

    RăspundețiȘtergere
  23. Uneori nu-mi place emisiunea ta şi mă întreb de ce prezintă Simona Gherghe această emisiune. :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Sunt mama unui baietel de doar 9 luni care a fost diagnosticat cu atrezie de cai biliare si ciroza hepatica.Ingerasul nostru are nevoie de transplant hepatic.Interventia poate fi facuta in Belgia dar suma fabuloasa de care avem nevoie este de 100000 euro.Am inceput o campanie dar avem nevoie ca lumea sa cunoasca cazul, tocmai de aceea va rugam sa ne oferiti cateva minute in emisiunea dvs. Daca ne puteti ajuta in vreun fel va rog sa ma contactati la nr 0754212453 sau la oana_oprea13@yahoo.com. Va multumesc!

    http://www.bzi.ro/scrisoarea-cutremuratoare-a-parintilor-lui-robert-andrei-198368
    http://www.bzi.ro/ajutati-l-pe-robert-sa-traiasca-video-197269

    RăspundețiȘtergere
  25. Total offtopic: am vazut o parte din emisiunea din 8 decembrie - reactia pe care ai avut-o cand a cantat la vioara pustul din emisiunea ta. Iti place foarte mult muzica, se vede. Respect! Spor! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Felicitari pentru promovarea valorilor de ieri, de azi si de maine cat si pentru sustinerea acestora!

    RăspundețiȘtergere
  27. capul sus simona...si mult succes pe viitor...

    RăspundețiȘtergere
  28. nu vreau sa fiu rau, dar mi se pare aiurea ca nu raspunzi niciodata la comentarii, genul asta de "comunicare" tu postezi noi comentam e o comedie absurda, te face sa pari suferinda de cultul personalitatii, nu cere nimeni sa raspunzi zi de zi , comentariu de comentariu, dar ar fi o idee, te-ai gandit vreodata?macar cu persoanele despre care crezi tu ca merita,ar fi frumos, le-ai face o bucurie, sunt oameni care te admira si poate te si iubesc cu toata sinceritatea, da-le un pic inapoi, intoarce-le macar 1 la suta din ce dau ei.imi cer scuze daca sunt absurd, dar eu sunt obisnuit cu asta, cam atat am avut de spus, restul depinde doar de tine.

    RăspundețiȘtergere
  29. Prima zi cu ninsoare m-a prins la lucru. Ningea cu fulgi mari si pufosi. Mi se pare extrarodinar cand ninge. Am impresia ca timpul incetineste, ca lumea se misca in ritmul fulgilor de nea. N-am resistat si am provocat o batalie cu bulgari de zapada intre catva colegi. Am pierdut batalia, dar ne-am amuzat teribil. Simona imi para rau ca n-ai putut sa profiti de prima ninsoare. Ti-am pastrat un un bulgar de zapada la frigider in caz ca nu mai ninge in curand. Sunt omul tau daca ai nevoie de ajutor sa-l aranjezi pe tembelul acela care ti-a adus probleme.
    PS Imi par rau pentru Max. Sper ca nu mai este bolnavior.

    RăspundețiȘtergere