sâmbătă, 5 iunie 2010

Bubu s-a facut mare

4 comentarii:

  1. Sunt sigur că va reuşi să învingă acolo... :)
    În USA se apreciază talentul şi nu cât de repede îţi dai jos hainele sau câţi bani are "tăticul" în cont...
    Baftă micului rocker peste ocean \m/!
    Din ce am auzit din interviu se pare că îi place Iron Maiden şi mai ales bateristul Michael "Nicko" McBrain... :)
    Aici nu are nici o şansă pentru că aici se promovează scursurile cu fustă scurtă, chiar şi Antena 1 face asta în 90% din programul ei... :(

    RăspundețiȘtergere
  2. da,cred ca este un baiat talentat, sper sa se descurce onorabil.
    la urma urmei ar trebui sa trimitem toti copiii la studiu in strainatate poate asa Basescu si toti "desteptii" de langa el nu vor mai putea spune ca "invatamantul romanesc scoate doar tampiti"(ce oameni retarzi)
    Simona tu ce crezi se poate face performanta urmand o scoala la noi sau trebuie sa emigram ca sa fim mai destepti?

    RăspundețiȘtergere
  3. ... este inca o dovada a faptului ca depindem fundamental de locul unde ne nastem, de accesul pe care il avem sau nu il avem la EXEMPLE!
    Restul inseamna munca.
    L-am vazut de la prima aparitie si i-am intuit traseul. L-am invidiat!
    Laudabil efortul parintilor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de mult conteaza sa ai sprijin din partea parintilor(material si spiritual),cat de mult conteaza sa stii sa-ti cresti copilul,sa-l educi(Bubu de atunci a crescut si,din ce am vazut,mi se pare un tip educat,modest si destept si mai ales cu picioarele pe pamant).E un exemplu demn de urmat de tinerii din ziua de azi.Ii urez multa bafta,mai ales in afara,pentru ca aici conteaza prea putin,din pacate!

    RăspundețiȘtergere