miercuri, 24 iunie 2009

Orasul, vara

Bucurestiul e tare lenes, vara. Si-mi transmite si mie din lenea lui. Nu-mi mai ajung orele de somn, mi-e lene sa ma trezesc, s-o iau de la capat.
Mi-am impins vacanta de vara spre toamna, la inceput de septembrie. Asta din disperarea mea de a nu ramane fara concediu pana la iarna. Nu m-am gandit deloc la vara in oras, vara asta care-mi aduce lene si somn. Acum mai ca-mi pare rau... Mi-e dor sa zac la soare, pe plaja, la malul unei mari cu apa curata, calda si sarata. Mi-e dor sa plec departe, sa-mi fac bagaje si doua saptamini sa uit de tot si de toate. Sa vad locuri frumoase si oameni, asemenea.
Mai sunt doua luni. Probabil Creta, Chania, de data asta.
Si pana atunci... Imi place parcul, dimineata, cand nu e nimeni, dupa o noapte de ploaie, cu aburi deasupra lacului si sportivii care se antreneaza de zor. Si mai multe veverite ca niciodata.
Si as mai inota! Intr-o piscina retrasa, cu apa racoroasa, dar, vezi, asa ceva nu prea gasesti in Bucuresti...
In rest, caldura mare... Si rabdare!
O vara linistita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu