sâmbătă, 1 august 2009

Cacati cu ochi!

Traim intr-o tara de cacat, cu oameni si mai de cacat! Si n-am nicio problema in a generaliza. Ma scot din minti toate povestile pe care le aud in jurul meu, din ce in ce mai multe, despre oameni umiliti in strada, de romanasi "smecheri". Si mai ales imi vine sa urlu de neputinta!!!
Mama se intorcea azi acasa, de la piata, si un ologofren/cretin/prost cu' caru' i-a azvarlit un ou in fata... Oribil!!! A alergat biata femeie dupa el, cu sacosele in maini, dar boul era pe bicicleta si a zbughit-o razand. Si stiti ceva, nu s-a bagat nimeni... Nimeni n-a ajutat-o. A ajuns acasa umilita, murdara, socata, in pragul plansului... I-am spus ca daca l-as fi prins eu, cred ca as fi fost in stare sa-l omor!
Am patit-o si eu, acum vreo 4 ani. Un dobitoc a oprit in fata masinii mele si a venit glont spre mine. Jur ca am crezut ca s-a ratacit si vrea sa ma intrebe ceva(se intampla in cartierul meu). Am deschis geamul, zambitoare, si ala.... m-a scuipat. Pe fata... E una dintre cele mai urate experiente pe care le-am trait. In aceeasi tara, plina de mitocani. M-a umulit si da, n-o sa uit niciodata. M-a socat atat de tare gestul lui, incat nici macar nu i-am luat numarul de la masina...
Asta e tara, astia-s oamenii. N-o sa prind alte vremuri pe aici. Iar noi o sa ajungem, incet, incet, sa mergem cu bate si spray-uri paralizante dupa noi...

5 comentarii:

  1. Numele adevarat al acestei tari nu este Romania, ci RRomania (departe de mine orice conotatie rasista, pe cuvant, ma refer strict la caracter).
    Pur si simplu, aceasta natie este o natie cu un caracter abject, in care bunul simt este din ce in ce mai rar si, mai mult decat atat, atunci cand iese la iveala nu numai ca nu este apreciat, din contra!
    Esti de admirat ca ai avut puterea sa povestesti cum ai fost "salivata" de acel badaran.

    RăspundețiȘtergere
  2. Simona.. traim in Romania...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa-ti spun ceva.. nesimtzirea sau mitocanismul sunt intr-adevar omniprezente.. dar este ceva mai rau.. nepasarea.
    Prin septembrie mi-am condus nishte prieteni la gara.. Peronul gemea de oameni. deodata se aude un tzipat. Ma intorc shi vad o femeie la 50 de ani, poate mai bine, care se tavalea pe jos.. Tzipa din toata suflare si se vedea clar ca a facut o criza de ceva. iti spun ca nimeni.. da NIMENI nu a facut nimic.. au preferat sa se uite in alta parte.. sau pur shi simplu sa se uite.. ba chiar unii radeau.. cand s-a mai linishtit shi mai avea putzin pana la inconstienta am ridicat-o shi am sunat la super dispeceratul de urgente. Acolo am dat peste o plistisita care probabil avea chef de conversatzii.. mai avea putzin shi ma intreba ce culoare au ochii mei..
    Intr-un final imi face legatura la Ambulanta..shi trimit (chipurile) aia un echipaj spre gara... cred ca a durat cam 30 de minute pana sa vina amortzitzii aia, cu toate ca le-am spus ca femeia s-ar putea sa fie cardiaca. probabil au prins fiecare semafor pe roshu shi exact atunci simtzul civic a erupt.

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere