marți, 27 octombrie 2009

Miercuri si joi

Miercuri, se lansaeaza si in Romania This is It. E, deja, un documentar foarte contestat. Vreo 20 de mii de fani MJ au anuntat ca vor sabota filmul pentru ca, spun ei, cei de la AEG Live au cauzat moartea megastarului, prin extenuare si suprasolicitare. Mai sunt si voci(din familia Jackson) care afirma ca s-au folosit mai mult sosiile lui Michael. O sa merg sa-l vad, totusi, chiar in prima zi. Iar bilet mi-am luat acum o luna. Filmul ruleaza doua saptamani.

Joi, Petru Popescu va fi invitatul meu la Observator 16. O sa vorbim despre carte, dar si despre alegerea unui scriitor foarte la moda printre tineri(poate cel mai popular in anii '70) de a ramane in Statele Unite. Care ar fi fost, oare, destinul lui Petru Popescu, daca ar fi ramas in Romania? Tot joi, dupa prezenta in platoul Observatorului, scriitorul se intalneste cu cititorii la Libraria Diverta(cea de pe Magheru), la ora 18. Inca o data, iti recomand Supleantul...

2 comentarii:

  1. controversata este toata viata lui MJ. e normal ca si filmul sa fie contestat. MJ a fost un zeu. toata viata lui a fost un film. fiecare zi, fiecare ora. e normal ca si filmul sa fie comercial insa cand am vazuty in cinema trailerul mi s-a facut pielea de gaina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit cartea pe nerasuflate, placut... dezvaluie aspecte putin cunoscute ale fostilor...

    RăspundețiȘtergere