joi, 12 noiembrie 2009

Hai cu egalarea!

Am citit ultimele postari si mi-am dat seama ca sunt foaaarte mohorata. Ceea ce e doar partial adevarat. Asa ca postez trei fotografii, care ma binedispun. In poza de sus, sunt la schi, in Valea Dorului(iarna trecuta).
El este Max! Si e sufletul familiei. L-am adus acasa, acum 12 ani... A fost cu lacrimi multe, pentru ca tata nu voia caine in casa. Am stat la usa vreo doua ore. Plangeam amandoi, eu ca nu ma lasa tata sa-l aduc inauntru, Max de foame... I s-a facut mamei mila de noi si ne-a lasa sa intram. De atunci, Max e personajul principal in familie... Am plecat eu, dar el a ramas. Sa mai spun ca tata e topit dupa el?:)


Bojdeuca lui Creanga de la Iasi, de pe Dealul Sarariei. Am facut fotografia, iarna trecuta, de Craciun. Ma plimbam cu tata si ningea... Si era tare bine!




9 comentarii:

  1. ce superba e casa lui crenga iarna.parca ma face sa imi doresc sa vina zapada mai repde.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. deci ti-am mai scris...imi place foarteeee mult sa-ti citesc postarile....sa nu cumva sa uiti vreodata sa mai scrii...ma binedispui...ma faci sa visez la ceva frumos...ITI MULTUMESC!!!...sa ai o zi frumoasa..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost la bojdeuca lui Creanga. Este absolut minunata! Parca pasesti intr-o alta lume!
    Simona, esti adorabila, un ideal de frumusete pentru mine! Ai grija de tine! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa imi place sa te vad zambind nu mai fi suparata ca viata ne ofera atatea bucurii incat tristetea ar trebui sa dispara din inimile noastre.Cat timp esti sanatoasa si frumoasa bucurate de viata!

    RăspundețiȘtergere
  5. ZAPADA + SKI + UN CAINE JUCAUS => nu poate decat sa te binedispuna si PARTIEEEEEEEEEEE

    RăspundețiȘtergere
  6. SUNT PREA "MIC" SA VORBESC DESPRE MAESTRU DINICA!DUMNEZE SA-L ODIHNEASCA IN PACE!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am avut un catel Max, tot negru si arata cam ca al tau...! Mai pastrez poze cu el:)

    Sa te faca bucuroasa in continuare! E grozav sa ai un catel asa simpatic!:)

    RăspundețiȘtergere