joi, 19 noiembrie 2009

O zi

Sa stau acasa, in timpul saptamanii, insemna ca sunt musai bolnava. Azi e joi si sunt acasa. Si sanatoasa... E ciudat sa ai timp. Azi, nu mi-am mai baut cafeaua pe fuga, intre dus si alegerea hainelor. N-am mai citit ziarele pe diagonala. Si stiu cum e afara, altfel decat din prognoza pe care o primesc in fiecare dimineata.
Am avut ragaz sa-mi pregatesc micul dejun. Sa savurez cafeaua, pana cand aproape ca s-a racit. Sa stau minute-n sir sa privesc pe fereastra.
E toamna spre sfarsite... Copacii au chelit de tot. E ceata dureroasa si umeda. Iar eu am timp, pentru mine...

27 de comentarii:

  1. incearca sa te obisnuiesti cu toate astea..de acum incolo (cel putin pentru o perioada de timp)...o sa ai timp sa lenevesti si sa te bucuri de ceea ce ti-a lipsit in acesti ani...o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum o sa faci fata duminica la stiri, sunt alegerile?:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur mult pt tine...o zi cat mai frumoasa...si pregateste-te pt weekednd..:)..

    RăspundețiȘtergere
  4. locuiesti cu parintii Simona sau cu chirie?
    pup am facut pariu cu un tip ....si vrem sa stim:)

    RăspundețiȘtergere
  5. o sa mai ai invitati la sfarsitul stirilor ?

    RăspundețiȘtergere
  6. ...unul din motivele importante pentru care imi pare rau ca am plecat din Antena...
    Have a nice day!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur pentru tine,meriti din plin programul asta mai ales dupa atatea ani in care nu prea ai avut atatea zile libere pe saptamana.Acum ai timp sa te bucuri de tot ce-ti place.Esti o norocoasa ca Dumnezeu te iubeste.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu vrei sa ne spui cu cine locuiesti?
    offfffffffff pierd pariul:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Profita de ziua ta libera,departe de rutina zilnica.
    Te admir foarte mult!
    Mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  10. te urmaream in fiecare zi la stiri,si la 13 si la 16!azi m-am uitat din nou dar observatorul de la 13 si de la 16 nu mai e acelasi fara tine...tu ii dadeai ceva anume,ceva aparte.ma uitam numai de dragul tau!o sa imi fie dor de tine in fiecare zi si de abia astept sa te vad sambata si duminica!In schimb ma bucur foarte tare pt tine deoarece o sa ai mai mult timp pt tine si de ce nu pt cei dragi tie:).te pup si mult succes in continuare.Rodica,Timisoara

    RăspundețiȘtergere
  11. E placut si necesar sa avem sau sa ne facem timp si pentru noi..e chiar vital..

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma obisnuisem cu tine la Observator,pt,ca ai alt stil de a prezenta stirile.Nu asa...papagaliceste...erai f relaxata si dulcica! Te pup si sa ai parte numai de bine!(Relaxare Placuta!)

    RăspundețiȘtergere
  13. Esti la fel de melancolica precum ieri si poate asa cum vei fi si maine. De ce esti singura, de ce scrutezi orizontul fara sa ai pe cineva alaturi? Simt ca suferi si chiar ma intreb cum e posibil...Esti o fata care inspiri atata dorinta de viata si totusi...nu esti asa. Ai putea sa ne raspunzi noua, fanilor tai, dar in primul rand tie?Esti prea pretentioasa, prea neincrezatoare sau crezi ca inca nu e vremea sa te gandesti la propria viata, alta decat cea profesionala?Acelasi fan ardelean de ieri si poate dintotdeauna...

    RăspundețiȘtergere
  14. o seara faina Simona.poop de la Baia Mare(cristina)

    RăspundețiȘtergere
  15. Bucura-te de tine,ca acum ai timp...timpul ti-a dat timp !! te imbratisez cu multa caldura !Dumnezeu sa te tina multa timp in brate !

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna,


    Incearca sa calatoresti mai mult.Sunt atatea locuri frumoase de vazut..Incearca sa te implici in niste campanii, proiecte,actiuni civice sau poate incerci sa scrii articole la vre-un ziar cu aparitii zilnice ,ca de talent , nu duci lipsa.O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  17. Te admir foarte mult! Felicitari pentru tot ceea ce ai facut si vei face! Si in + arati si foarte bineee! nu imi vinea sa cred cand am auzit ca nu esti casatorita.sa ai parte numai de succese! o zi buna. Cosmin - Iasi

    RăspundețiȘtergere
  18. Copacii n-au "chelit de tot", sunt doar epilaţi...

    RăspundețiȘtergere
  19. sincer, in fiecare zi ma uitam la stirile de la ora 16...nu pierdeam nicio stire...dar azi, foarte serios vorbind...nu m`am uitat deloc deloc la stiri...nu`mi place noua tipa care prezinta...

    RăspundețiȘtergere
  20. acum ca ii citesc pe acestia care scriu un comentariu la tine pe blog imi dau seama cat de iubita esti...si ma bucur din tot sufletul pt tine.azi am participat la facultate la un fel de dezbatere la care trebuiau sa participe mai multi din colegii mei dar din motive neelucidate inca am ramas doar 5 studenti si 3 profesori,vreau sa iti spun ca mi-a placut f tare si acum imi dau seama cat de mult inseamna sa ai pe cineva langa tine,sa nu te simti singur sa ai cui sa ii spui tot ce ai pe suflet..iti spun din tot sufletul,daca nu cumva ai pe cineva,e foarte important sa fie cineva langa tine pt k parintii iti sunt alaturi,prietenii la fel dar niciodata ca persoana pe care o iubesti.multumesc ca mi-ai citit mesajul si astept sa imi raspunzi daca vrei si daca ai timp.te pup,o seara faina,rodica din timisoara

    RăspundețiȘtergere
  21. Esti cu adevarat deosebita.Pana acum doi ani,cand eram la scoala,imi petreceam dupa-amiezile cu tine.Acum sunt la job,dar mai intru din cand in cand pe site-ul Antenei,ca sa urmaresc franturi din Observator,numai ca sa te vad pe tine.Ma bucur ca acum te pot vedea live.Multa bafta sa ai,si pun pariu ca in cursul saptamanii o sa te implici in celelalte jurnale cu vreo stire,deci te vom vedea mai des!
    P.S. Poate iti faci cont pe Twitter,ca sa stim si noi ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  22. Simona, e bine sa iti acorzi tot acest timp, sufletului tau, caci timpul zboara...Am lucrat si eu in ritmul in care ai lucrat tu (tot in televiziune)dar ma bucur ca am putut face o pauza maaaaare si ...un copil superb. Asa ca sanatate si noroc!!!

    Pupici dulci asa ca tine
    Florentina

    RăspundețiȘtergere
  23. asta a fost fost un post chiar frumos 8-> aahh. daca nu era casatorit fratemiu,il obligam sa te curteze !!! ai ceva altfel...

    RăspundețiȘtergere