marți, 8 februarie 2011

Duminică, în Valea Dorului





A fost o duminică minunată! Iar saltul în clăpari e... al naibii de greu :)



59 de comentarii:

  1. S-a respectat tradiţia...în materie de salt...

    RăspundețiȘtergere
  2. daca incerci pe Luna saltul asta, nu cred ca reusesti, sau mai sti?!...,ia incearca!
    Dar tie iti sta bine si cu picioarele pe pamint

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarutmana. Iti recomand si partia de la Gura Humorului. E ceva mai departe... ceva mai mult... dar este foarte frumos acolo. Trenul (la vagonul de dormit), o zi pe partie, trenul (la vagonul de dormit). Total... aproape un weekend. :) Numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate nu e locul potrivit sa intreb dar totusi am sa indraznesc in speranta ca voi primi un raspuns. Nu ma uit des la televizor, dar in caz ca se uita bunica mea la Acces direct mereu ma opresc cateva minute si va admir frumusetea.. pot sa va intreb ce culoare/brand de vopsea folositi? (Mi se pare cel mai reusit blond din lume).

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase cadre,distractie maxima,nu?Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase poze,dar mai frumos este ingerul care insufleteste fiecare poza.Ma uit aproape de fiecare data la "acces direct"e o emisiune care place tuturor.La o mie de emisiuni!

    RăspundețiȘtergere
  7. Unul dintre regretele vietii mele este faptul ca nu stiu sa schiez. Ma bucur pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Te felicit pentru premiu.
    Ai primit pe merit, cred eu. Inafara de monden, curaj, indrazneala, profesionalism, dragutza.....ai si bun simt, cred eu.
    o parere personala....

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Simona,

    Vreau sa iti spun ca mi-a fost destul de greu sa dau de tine...as vrea sa putem vorbi, insa nu prea vad solutia...uite blogul meu (http://dianaborboly.blogspot.com) poate arunci o privire cand ai timp si poate gasim si solutia potrivita pentru a comunica!
    Multumesc si bafta in tot ceea ce faci!

    Diana

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari simona pentru toate emisiunile pe care le fc si in care iti pui amprenta personala! Vroiam sa ceri parerea doamnei rosa si in cazul mihaelei runceanu si sa fc investigatii si in cazul sotilor ion si doina aldea teodorovici. Cu siguranta cunosti activitatea lor si cantecele lor. Ink nu s-a aflat adevarul despre moartea lor si cu siguranta sunt multi oameni interesati de adevar, atat romani cat si moldoveni. Sper k e un subiect care o sa iti atraga atentia. Pupicei si mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  11. Se apropie luna femei va invit pe blogul meu sa va faceti un cadou
    http://vintageandantiques.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. super tare saltul pe clapari...nu am incercat da' cred ca e foooarte greu.felicitari pt premiul castigat de cea mai buna moderatoare din ramania.tine-o tot asa:D

    RăspundețiȘtergere
  13. O sa exersam si noi aceasta saritura, hotarat lucru!

    RăspundețiȘtergere
  14. numai tu puteai sa vii cu ceva nou in materie de fotografie...felicitari

    RăspundețiȘtergere
  15. Succes in toate! Emisiuni, distractie, viata!

    RăspundețiȘtergere
  16. BAFTA la sarit...in clapari. Serios acum, ar fi indicat sa folosest success in defavoarea cuvantului bafta, e urat, introdus din tiganeasca.
    Bleah...
    In rest esti cool!

    RăspundețiȘtergere
  17. Bonjour Simona,
    Je suis belge d'origine roumaine. Parler ça va encore, mais écrire en roumain n'est pas mon point fort. J'apprecie tes "sauts" autant sur la piste qu'à la télé. Tu es si belle, mais pas assez,si blonde mais pas assez, si acide mais pas assez, tes sauts sont hauts mais pas assez.......
    C'est pour quand un "saut" plus grand jusqu'en Belgique.....
    ça te fera du bien !!!
    A bientôt !
    Paul

    RăspundețiȘtergere
  18. Draga Simona,sunt impreuna cu sotul meu un maaaaare FAN al tau.
    Ca muuuuulti altii,desigur.
    MOTIVUL:pentru ca esti TU,originala,simpatica,profesionista si NATURALA-
    Te rog sa ramai asa,pentru ca noi toti care te admiram,te iubim si respectam dorim sa te vedem si revedem,pentru ca esti asa cum esti acum.
    Ai ajuns departe,prin munca ta si cu siguranta mai ai multe de aratat si dobandit.Dar ce te multumeste cel mai mult,in momentul de fata al vietii tale??Si te rog sa imi raspunzi daca poti!!!
    Cu drag,Soeina.

    RăspundețiȘtergere
  19. Simona,esti foarte frumoasa si te admir mult. Bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  20. Esti fff frumoasa si nu doar atat: esti si ff inteligenta!! Te admir ff mult,esti modelul meu!:)

    RăspundețiȘtergere
  21. poate facem o data si o tura de heliski prin fagaras

    RăspundețiȘtergere
  22. Sa ai o primavara plina de dragoste si mult soareee !!!!
    ( Ar fi fost mult mai cald in Iasi daca ai fi venit in locul baietzilor de la Neatza ! :D )

    RăspundețiȘtergere
  23. mai simona,vezi acolo cu catalin...botezatu...baiatu are ganduri mari...

    RăspundețiȘtergere
  24. CASA DE PIATRA, fericire si copii frumosi(am aflat ca te vei marita)sa fie intr-un ceas bun.
    PS. referitor la cantecului lui Catalin ,mai bine tu cu Mirabela sau tu cu DJ project si giulia ...
    sunt curios maine daca cei 50 au castigat sau ...:))

    RăspundețiȘtergere
  25. D-ra Simona, mi-a placut mult cand la emisiunea lui Dan Negru din seara aceasta, ai spus ca Ogica si Mariana Moculescu nu tin de cultura generala. Am inteles ce-ai vrut sa zici. Poate mai multa lume o sa priceapa. Te respect, te iubesc (te rog sa nu ma intelegi gresit! Ma refer la faptul ca esti persoana publica) si te apreciez la adevarata ta valoare. O seara placuta, numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  26. Suna bine Simona-Catalin. Ar fi in sfarsit, ceva frumos. Cred ca se merita unul pe celalalt. Sper din suflet, sa nu ramana la stadiul de tachinare. :)Simona esti incredibila, tot ce e frumos iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  27. eu ieseam din joc de la faza cu gepeto(cu toate ca am citit povestea cand eram copil -dar am uitat-o) sau cu pinguinu, ce chestie singura pasare care nu zboara ,sigur e singura? si vorba lu Dan, oare ce scria pe hartia jurnalistului?stia de inflamatia apendicelui --cordonului ombilical?

    RăspundețiȘtergere
  28. completare la mesajul de astazi , acum cand am vazut 23:55 acces direct m-a lasat'' masca'' botezatu cu melodia lu' stefan..baiatu joaca la sentiment...bafta lui are cu ce.sper sa fie pe bune nu un show tv.

    RăspundețiȘtergere
  29. Un om de televiziune pe care il apreciez si o femeie de invidiat. Unde mai pui ca e si moldoveanca de-a mea. Bv Simona!
    In legatura cu Bote, ce sa zic....l-ai pus cu botul pe labe, Simona! ;)) Multa bafta in tot ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  30. foarte tare...pe zi ce trece imi dai si mai multe motive sa te admir si mai mult !
    stiu ca totul a fost o gluma cu Catalin Botezatu,dar ati forma un cuplu foaarte dragut ,zic eu :))

    RăspundețiȘtergere
  31. esti frumoasa, te apreciez, dar emisiunea ta e de doi bani, e pentru manipulare, pentru "reiting" si cineva numara banu greu acolo. Prostia din romania inca domina mai bine de 65% din populatie...

    P.S. In rest toata stima :)

    RăspundețiȘtergere
  32. pentru danut..eu asa stiu...Whisky-ul sau ..Scotch-ul a fost facut prima data de scotieni(navigatorii stiu mai multe)....ceea ce nu se poate zice de si de tuica care este marca inregistrata de altii....cred ca maestrul Dichiseanu a gresit .

    RăspundețiȘtergere
  33. bravo simona ma bucur pentru tine. ai ajuns unde treuia. sper sa ramai acolo pentru mult timp

    RăspundețiȘtergere
  34. Din 8 februarie nicio postare... Ori s-o fi spart borcanul cu dulceata de cirese amare?

    RăspundețiȘtergere
  35. Iarna asta am invatat sa skiez si e superrr... e ca o dragoste la prima vedere :)
    La iarna fac saltul in clapari :))))

    RăspundețiȘtergere
  36. Va rog mult ajutati-l pe Andi! Imi este prieten de ani de zile, un om extraordinar, insa, de curand, a fost lovit de o boala cumplita - cancer! Cuvintele celui mai apropiat om din viata sa, sora lui, pe care le gasiti mai jos, sunt un strigat de ajutor catre noi toti! Orice gest conteaza! Dati mai departe va rog mult! http://www.facebook.com/notes/ioana-kirsten/sa-fim-oameni/197784583589572 Pentru cei care nu au Facebook, donatiile se fac la CONT LEI: RO72BRDE300SV19654493000
    CONT EURO: RO89BRDE300SV81627453000

    Esti un fost coleg de-al meu care sufera foarte mult acum. Aveti incredere, nu este nici spam nici pacaleala. Si daca dati mai departe pe Facebook, mess sau alte surse este un ajutor binevenit.

    http://www.iploiesti.ro/concert-caritabil-la-irish-pub-ploiesti-andrei-teodoroiu

    Alina Matei

    RăspundețiȘtergere
  37. Tu si Columbeanu la Acces Direct - Simona, nu esti cu nimic deasupra celorlalti "moderatori" ahtiati dupa rating! Am remarcat de-a lungul timpului ca nu tii cu dreptatea, doar cu cel care iti da exclusivitate, indiferent daca are sau nu dreptate! Ar trebuie sa fii impartiala, sa moderezi, nu sa blamezi! Nu esti corecta! Nu doresc raul nimanui, dar un rau facut cu buna stiinta se plateste sa stii! Nu stii cand o sa-ti vina randul! Si sa nu-l iei in brate pe "eu nu as face niciodata asta sau asta", ca viata ne ia pe toti la misto la un moment dat!
    Daca vrei sa faci Romania mai buna, de ce nu ai disecat amenintarea aceastui mascul care ameninta ca EL ii va ridica nevesti-sii viza de America? Cu alte cuvinte are el pe cine sa corupa si la Ambasada Americii...

    RăspundețiȘtergere
  38. Interesant,as schia si eu.Dar s-a cam topit.

    RăspundețiȘtergere
  39. alin
    Felicitari pentru tot ceea ce faci!
    Superba , desteapta, ravnita si multe alte calitati.
    Superba zona si misto poze.Am o admiratie deosebita pentru tine Simona si ma bucur ca inca ma mai uit cu placere la o emisiune,datorita tie in primul rand si apoi subiectelor.Intradevar cand apare Catalin Botezatu sunt un pic gelos dar... glumesc sunt casatorit imi iubesc sotia si atat,am o admiratie deosebita pentru tine,,,dar totusi sper sa nu vada commentul meu:)

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna Simona,

    Iti multumesc ca existi, iti multumesti ca in lumea asta plina de impuritati, tu aduci o raza de speranta in sufletele oamenilor. Te rog din suflet cand ai timp, sa iti arunci privirea peste blogul meu si mi-ar face o deosebita placere sa vorbim.

    Iti multumesc din suflet
    Link blog:http://justmeforever-roxy.blogspot.com/?zx=a66c81f2caa46729

    RăspundețiȘtergere
  41. Simona...ne exasperezi cu Irinel Columbeanu! Cum poti avea rabdare sa ii asculti ineptiile?? Auzi, ce comentarii face...ca nu se mai machiaza Monica, ca daca ar fi venit machiata la tribunal ar fi facut-o curva, dar asa... Acuma pe bune, nu ti-e rusine ca ii tii partea? Astea sunt principiile jurnalismului invatat la Cuza? Oricum, ca om de televiziune iti lipseste o mare abilitate: empatia. Daca nu stii ce e.. informeaza-te. Daca ai fi mama sigur n-ai rezista sa nu il scuipi, oricum..un pic feminista daca ai fi fost... sau macar impartiala. Pe bune...te respectam pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  42. Te ador. Esti frumoasa, delicata, ai bun gust si cel mai important,esti inteligenta.

    RăspundețiȘtergere
  43. sa pastrezi un iz din seara asta si pentru celelalte.seara buna d-soara

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna Simona, te urmaresc zi de zi si imi face placere asta ce ma intristeaza putin e faptul ca nu prea scri pe blod dar, se intelege ca esti foarte ocupata. Imi place mult cum prezinti emisiunea si cum te imbraci, toate iti vin ffff bine.

    RăspundețiȘtergere
  45. interesanta emisiunea din 22 o gramada de artisti si tineri/e talente,interpretarea zece este clar duet sau glumind 'doi solist'.drum bun si sarbatori fericite.

    RăspundețiȘtergere
  46. Sa-ti dea Dumnezeu tot ce vrei Simona,esti un inger(sau cel putin asa pare din exterior).Te pup

    RăspundețiȘtergere
  47. Alo, Simonica...ce e cu letargia asta??
    Mai scrie-ne si aici cate ceva; e important sa o faci ca sa incarci bateriile sustinatorilor tai "virtuali"! :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna Simona vreau sa-ti spun ca pe langa faptul ca esti fff frumoasa, inteligenta si ai si o emisiune superba imi place NATURALEATEA ta, Laura din Cluj, bafta!

    RăspundețiȘtergere
  49. Simona, îmi e dor de postările tale. Nu mai ai timp să ne scrii? Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  50. buna incep prin a spune ca esty foarte frumoasa si cea mai serioasa femeie din show biz:) felicitari si spor la munca...ma uit acum la emisiunea ta se vede de la o posta ca te sorbeste din priviri catalin b. poate cine stie iese ceva...pupici

    RăspundețiȘtergere