marți, 19 ianuarie 2010

Cum au compromis politicienii o culoare...

Pe bune, mie chiar imi place violetul! Si, tot vorbindu-se zilele astea doar despre flacara violeta, am avut o revelatie: n-am nimic in nuanta asta, in garderoba! Nu-i nimic, se rezolva, dupa o fuga in magazine... Mi-e teama, insa, ca lumea se va satura de violet. Culmea, nu din purtat, ci din vorbe. So what? Cand n-o s-o mai poarte nimeni, o port eu.
Si inca ceva la moda. Moda strazii, de data asta: se poarta albul. De la zapada. Desigur, iar n-a deszapezit nimeni nimic. Cum, iarna ninge?!
N-as fi crezut...

10 comentarii:

  1. si mie imi place violetul mai ales ca echipa noastra de suflet poli timisoara are echipamentul alb violet...mai mergem pe stadion si doar nu o sa ne imbracam in rosu sau albastru pt ca suporterii inraiti ne-ar alunga de pe stadion....P.S.Iarna nu-i ca vara:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e prima oară... Roşul-ferrari-psd, portocaliu-pd, galben-citron-pnl...
    Fularul meu mov mai poate aştepta încă 25 de ani să-i vină rândul. Până atunci poate se reglemetează culoarea politică-unică! Negrul?

    RăspundețiȘtergere
  3. vezi,vezi sa nu te atace energia.. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. La noi niciodata nu ninge iarna, ce, iarna trebuie sa fie 20 grade nu -20. La naiba, iar au gresit progrnoza. Or fi fost atacate energetic anotimpurile, de aici si incalzirea globala...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa vezi de acum ce o sa se simta unii complexati cand o sa stea de vorba cu cineva cu un articol de imbracaminte violet. Prea multa mediatizare pentru nimic. In RO a prins fiindca suntem cam slabi de inger. Eu aveam o vesta violet. Pana acum nu mi-a remarcat-o nimeni, dar de acu inainte ii fac pe toti la psihic :)) Duamne in ce tara traim.

    RăspundețiȘtergere
  6. Un pic de mov nu strica nimanui!Mie una imi place destul de mult.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dimpotriva, chiar i-au facut reclama culorii. Am vorbit cu destui oamenii care pana acum se rezumau doar la horoscop. Dar in ultimele zile au inceput sa se documenteze despre psihotronice si paraenergeticisme de-alea...

    RăspundețiȘtergere
  8. stii cum se zice..un pic de mov nu strica nimanui! :) mie imi place cum ii sta iubitului meu in violet :), mie mai putin, doar daca este vorba de o culoare foarte stearsa...

    RăspundețiȘtergere
  9. Violetul este o culoare o masurii,constituita intre rosu si albastru in proporti egale, echilibru intre pamant si cer, patima si intelepciune...
    Pe monumente simbolice ale Evului Mediu, Domnul Isus Hristos poarta un vesmant violet in timpul patimilor.
    Leonardo Da Vinci sustine ca, puterea de meditatie poate fi mult marita daca meditam intr-o camera in care exista violet.
    Asa ca tie iti recomand, politicienilor nu...

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma numesc Violeta. E de bine?

    RăspundețiȘtergere