joi, 31 decembrie 2009

Cesa-si-cesanu in noaptea de Revelion

Adunate de prin presa... Reguli si aplicatii:

1. Poarta ceva nou!
Mi-am cumparat o rochie. Asadar, numarul unu, rezolvat.
2. Sa ai ceva rosu pe tine!
Pai... n-am! A! Am unghii rosii, se pune? Sigur ca se pune!
3. Ai grja sa ai bani in buzunar, in noaptea dintre ani!
Upss... N-am buzunar la rochita. Dar, lasa, improvizez cumva!
4. Sa nu intri cu datorii, in noul an!
Ei da! Aici chiar sunt mandra de mine. Achitat tot. Lumina, intretinere, cablu, rate, inclusiv impozitul pe vreo doi ani. Si am si stat la coada pentru asta!
5. Danseaza in aer liber, in jurul unui copac, si vei fi sanatos tot anul!
What???!! Cum dracu' sa fac asta? Nu-i vorba, copaci as avea, e plin de pomi in fata blocului, dar cum sa dansez in jurul copacului, de nebuna? Exclus. Sar peste asta.
6. Nu folosi foarfecele in prima zi a anului, caci iti taie norocul.
Pai si daca mi se rupe o unghie? In fine, sa zicem ca nu mi se rupe.
7. Sa nu plangi, sa nu stranuti si sa nu spargi ceva la noapte.
S-o luam pe rand... Plang de nervi, de obicei, dar nu vad de ce m-as enerva... Asta cu stranutul ar putea fi o problema, pentru ca sunt "stranutacioasa" raaaau! Si cred c-am si racit. Dar nu-i bai, ma abtin!
8. Mananca peste, dupa miezul noptii.
O fi in meniu?!

Nu-s cam multe? Cate trebuie sa faca un biet om, pentru o singura noapte... Sau nu:)
Hai sa avem un an minunat!
2010... Here I come!

21 de comentarii:

  1. La multi ani!Anul care vine sa fie un an plin de realizari si impliniri.! CUm iti petreci revelionul____

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si una an nou fericit!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cateva ganduri pentru noul an:
    Iubeste-ti patul ca si pe tine insuti.
    Odihneste-te ziua ca sa poti dormi noaptea.
    Daca vezi pe unu' ca se odihneste,ajutal!
    Munca inseamna oboseala.
    Nu face azi ce poti face si maine.
    Fa cat mai putin,iar ceea ce ai de facut fa sa faca altii.
    Prea multa odihna nu a omorat pe nimeni.
    Cand iti vine pofta sa muncesti,aseaza-te si asteapta sa-ti treaca.
    Daca munca inseamna sanatate, atunci: traiasca boala!
    Serviciul nu este carciuma sa stai toata ziua in el.
    La munca trebuie sa te asezi in asa fel incat sa mai incapa si altii.
    TA NASTI OBOSIT SI TRAIESTI PENTRU A TE ODIHNI.

    RăspundețiȘtergere
  4. Se pare ca nu scapam de "reguli" nici in seara de Revelion. Dar regulile sunt pentru a fi incalcate, nu? :)) Oarecum... In alta ordine de idei:
    1. o sa imbrac ceva nou - nu am rochie noua, dar bine ca mi-am cumparat pantofi, mai demult. Si inca nu i-am purtat. Se pune, nu? Doar sunt noi... Ma asteapta de cateva luni sa-i incalt, iar eu tot aman momentul. Iata ca venit si seara! ;)
    2. voi avea si eu unghiile vopsite in rosu, mai mult inspre grena:))
    3. sa vad ce mi-a mai ramas din cheltuieli, ca sa am ce "ascunde" in buzunar;
    4. dar datorii nu am, asta e explicatia;
    5. daca ma uit pe fereastra, si eu am vreo 2-3 copacei zgribuliti de frig, in gradina din fata blocului; sa ma gandesc in jurul caruia dintre ei voi topai:)) Dar o sa creada si despre mine lumea ca-s nebuna... Sau poate nu. De pilda, aseara, am iesit sa ma plimb si mi-a venit sa fug. Si am fugit. Pur si simplu; prin zapada tare. Si mi-a prins bine! Ce daca par nebuna pt ceilalti? De ce sa nu avem dreptul sa fim si nebuni, in sensul frumos al cuvantului? :)
    6. cu foarfecele, nu stiu ce as avea de facut. Dar parca pot sa stiu? Dar daca e musai, o sa ma gandesc ca am "retezat" cu el tot raul care s-ar putea abate asupra mea;
    7. Da, n-o sa plang. O sa ma abtin. Desi, uneori, astfel de momente ma si deprima in felul lor - a mai trecut un an din viata nostra. DAR, tocmai pentru ca nu a fost unul stralucit, ma bucur; si ma intristez pentru ca mai imbatranim putin. Eii! Ce-mi veni?! O lacrima in coltul ochiului va fi insesizabila. O voi simti doar eu. Pai asta e, ca nu trebuie s-o "vad" nici eu:) Gata, am hotarat - nu voi lasa sa cada nicio lacrima! Voi zambi! Da! "I'm fine, I'm fine!"
    8. Simona, nu am peste in meniu:)) Dar am sarmalute dulci-acrisoare, in foi de vita si... smantana. Si nu-mi pare rau deloc:))
    Acestea fiind zise, ma intreb daca voi intra cu dreptul in noul an. Poate. Vom vedea.
    9. Si as mai adauga o regula de care chiar trebuie sa tinem cont - sa nu incetam sa speram! Niciodata! Renuntand la speranta, renuntam la noi - la ceea ce simtim, la ceea ce ne dorim, pentru noi, pentru cei dragi noua.
    Un an cum nu a fost altul vreodata!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Aia cu spartul nu e valabila. E bine sa spargi paharul dupa ce bei sampanie ca se sparg toate ghinioanele. Si cioburile aduc noroc!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani!cu sanatate.feriire si multe bucurii alaturi de cei dragi!E mai simplu si mai eficient!LA MULTI ANI!!!!
    Cu stima,
    Vlad

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa fii sanatoasa, sa ai parte de multa iubire in anul ce vine! La Multi Ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Simo iti doresc distractie placuta diseara impreuna cu cei apropiati tie. :)
    Sa dea Domnul ca anul care vine sa fie unul mai bun ca acesta,mai prosper din toate punctele de vedere si iti mai doresc sa fi fericita.
    La multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. În noaptea de revelion, să te distrezi este cea mai importantă regulă, distrează-te așa cum alții nu știu să se distreze,fii sufletul petrecerii, fii regina sau regele petrecerii fii ceea ce nu ai putut să fii tot anul, însă cel mai important fii tu insuți.Distractie plăcută Simona și mulțumim pentru ca exiști și pentru tot ceea ce ai făcut în acest an pentru noi.

    RăspundețiȘtergere
  10. ~Sfaturile lui Miaunel catre fiul sau Coccis!~
    Si acum sfaturile:
    Primu' sfat: orice sfat e bine venit!
    Al doilea sfat: Sfatul poate fii si Primaria!
    Cel de-al 3-lea sfat: De Revelion toate Sfaturile sunt inchise!
    Si ultimul sfat dar nu si cel dintai: Cand eram mic bunica m-a uitat la Sfat!
    HAPPY HANUKA! sau CA NUCA?
    P.S. Oare cum zambeste nuca?

    RăspundețiȘtergere
  11. La Multi Ani, Simona.
    Sa dea Dumnezeu ca anul viitor sa fie frumos si minunat ca tine.

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani , multa sanatate si putere de munca Simona !
    Uite aici adevaratele superstitii... http://reactiiacide.blogspot.com/2009/12/superstitii-idioate-de-anul-nou.html

    RăspundețiȘtergere
  13. Simona, cei mai frumosi ani sunt cei ce vor veni...!!! Asa sa fie pentru tine...

    RăspundețiȘtergere
  14. la multi ani! va doresc tuturor un an plin de bucurii...multe bucurii :)

    RăspundețiȘtergere
  15. cata rabdarea a avut cel care a facut lista. si cum a ajuns din vorba in vorba, din batrani sa fie actuala si acum. cu 1,2 chestii in plus si in minus. asta cu pestele mi separe fortare. cred ca au facut cei din delta sau de la constanta regula asta :)aia cu copacul suna a ritual al unui trib african. oare cine a scos asta? sa nu stranuti? pai daca esti racit, sau ai alergie la ceva... ce faci? si aia cu foarcele e tare/ s-a intepat o batrana si de atunci a dat regula asta. sa aiba toata lumea un an bun

    RăspundețiȘtergere
  16. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere