duminică, 20 decembrie 2009

Eu, masina si iarna

Mi-am scos si eu masina dintre nameti, ca deh... n-am gasit niciun taxi! Doua zile, vineri si sambata, am infruntat traficul in capitala inzapezita si inghetata. Totul a fost in regula, mers in ritm de melc, dar mers... Si as fi respectat si recomandarea celor de pe la primarii, da' n-am metrou in cartier. Si nici acolo unde lucrez. Asa ca a fost musai! Am gasit chiar si locuri de parcare, ceea ce e o performanta! Ma bucuram de iarna, de-a dreptul! Pana aseara.
Pe la 9, cand am plecat din antena, incepuse sa viscoleasca puternic. Dar chiar si asa, m-am descurcat... pana-n fata blocului, unde... m-am inzapezit! Si acolo s-a terminat filmul frumos: n-am mai putut s-o scot. Am blocat trei locuri de parcare. Rusine!!! Da' zau... ce sa fac?!
Acum, ma uit pe geam si-mi fac diverse calcule... Cum naiba sa urnesc masina?!

16 comentarii:

  1. Bravo!! Felicitarile mele :) Eu nu m-am incumetat sa o scot la plimbare :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hallo,Simona
    Sint bucurestean si eu si sotia mea.Parintzii mei stau la statuia Aviatorilor de peste 50 ani,iar soacra-mea in Colentina.Din 1997,de cind ne-am repatriat(1985-1997,Muenchen)stam intre Constantza si Eforie Nord.Atita liniste,aer curat si pace !
    Ai grija,pe facebook ti-am solicitat amicitzia.
    Itzi citesc micile tale istorioare si imi dau seama cat esti de sensibila si talentata.Sarbatori fericite.
    Doi batrinei din tara ta

    RăspundețiȘtergere
  3. Unde ti-ai luat permisul ? la Pitesti ? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce "destept" esti, anonimule... pocnesti de atata spirit...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ai si tu vecini care sa te ajute? Le dai un vin fiert de niculitel si se rezolva problema!

    RăspundețiȘtergere
  6. Simona te ajut eu sa scoti masina :D sarbatori fericite

    RăspundețiȘtergere
  7. :) Daca in cartierul uitat de metrou locuiesc oameni normali( cit de cit ) se rezolva treaba foarte usor. Ai spus ca ai blocat 3 locuri de parcare. Well, uite 3 persoane fericite sa impinga un pic la masina...
    Eu zic sa iesi un pic, sa turezi niste motor ( are Ferrari, cu tractiune pe spate, invidiosilor, e bine asa? ) sa cobori de 2-3 ori sa admiri ferestrele vecinilor with a smile.. si gata. Pariu ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Vezi cum esti?...mie nu-mi raspunzi niciodata...

    RăspundețiȘtergere
  9. daca eram eu vecinul tau, aveam grija in fiecare dimineata sa iti fie mashina si locul de parcare curat... k deh, esti frumoasa, si meriti... poate asa te impresionam... da poate ar trebui sa te muti de unde stai... nu prea ai fani acolo...:)))))

    RăspundețiȘtergere
  10. De ce nu apelezi la mine?
    Eu amin permanenta o lopata in masina

    RăspundețiȘtergere
  11. Simona esti si tu om nu te mai consuma atat cu parcarile sau cu alti experti in sofat!!
    Ei vorbesc de ciuda si cand nu ii vede sau aude nimeni le lasa ``gura apa``.
    sa ai un drum bun catre iasi

    RăspundețiȘtergere
  12. Unul cu lopata, unul cu sacul de nisip in masina.....fratilor, nu intelegeti ca asta este problema Primariei !
    Simona, nu-ti fa complexe banuiesc ca , ai asigurare iar pe oricine ai lovi sunt convins ca, ar fi o placere pentru el. Sincer sa fiu , daca mai lovi pe mine te-as invita la o cafea tare (daca s-ar intampla dimineata) sau la un restaurant cu orice specific ai dori tu....dar, cum acest lucru nu se v-a intampla niciodata o sa savurez singur mancarea, bautura si cafeaua!
    Nu stiu cand pleci la Iasi dar, eu iti urez "Drum bun" si multe bucurii alaturi de cei dragi !

    PS : sa ne aduci si noua " poale-n brau" si scovergi cu mult zahar !

    RăspundețiȘtergere