vineri, 18 decembrie 2009

Starea vremii. In enunturi scurte

Afara ninge. Si e viscol. Masinile derapeaza. Zapada aluneca. Pietonii se chinuie. Vantul suiera. Mainile ingheata. Trenurile intarzie. Cat si avioanele. Omatul scartaie. Trotuarele nu mai exista. Nici parcarile. Merg cu 10 km/h. Unu' ma claxoneaza. Sa ma claxoneze... Si ala din fata mea, tot cu 10 km/h! Trei insi cara o carcasa de porc. Din ea curge sange. Sangele e rosu, iar zapada alba. Un copil se da cu sania. O babuta cade pe gheata. La radio, colinde. In magazine, ghirlande. Boc face guvernul. Udrea e in el.
Afara ninge. Iarna nu-i ca vara...
The end

PS. Pe o vreme ca asta, intr-un sat viscolit din Moldova, exact acum 60 de ani, se nastea mama...

38 de comentarii:

  1. Ma intreb oare de unde iasa atata melancolie si totodata atata romantism cand scri..?
    Ma intreb oare cat masoara iubirea ta fata de parintii tai si fata de locurile sau meleagurile unde te-ai nascut...?
    Ma intreb oare ai mai avea nevoie de ceva de la viata asta...sau te simti implinita...si totodata ma gandesc ca se nasc tot mai putine femei ca tine!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fie ca mamica ta sa aiba parte de sanatate ca e cea mai importanta.
    UN SINCER LA MULTI ANI!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa inteleg ca e ziua mamei tale? Atunci la multi ani dansei! A facut o fata foarte frumoasa si foarte inteligenta. Si foarte talentata. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. "La Multi Ani!" mamei tale! Sa fie sanatoasa si sa se bucure mereu de tine!:-)

    RăspundețiȘtergere
  5. eu incerc sa inteleg de ce te claxona unu din spate...

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani mamei tale,Simona,din suflet,la fel de mult am tinut si eu la bunica mea care m-a crescut,cand o vedeam o pupam de-i luam smaltul iar ea saracuta radea magulita.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa-ti traiasca mama! Sa fie sanatoasa si sa te bucuri de dumneaei cat mai multi ani de acum incolo. Foarte frumos scris.

    RăspundețiȘtergere
  8. Salutare Simona,

    Acum am dat de blogul tau si asta e primul articol pe care l-am citit. Imi place, foarte frumos scri. Doresc sa fac o precizare. La faza cu carcasa de porc din care curgea sangele rosu pe zapada alba, parca l-ai citat pe Bacovia :)) si automat mi-a fugit gandul la perioada liceului.

    Vreau si eu sa-i urez "La multi ani" mamei tale, pentru ca a facut o fata asa MINUNATA ca tine :d

    O seara deosebita sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  9. LA MULTI ANI!mamei tale sa ii dea Dumnezeu multa sanatate si tot binele din lume!te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos post... Ai poze superbe. Spre binele tau sper sa ai un prieten :-). Stai linistita ca's luat :-))) Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani plini de sanatate mamei tale,Simona! :)
    Sa se bucure de fata minunata pe care o are! :)
    Sarbatori fericite,multa liniste sufleteasca si tot binele din lume iti doresc.
    Cu drag,Cristina.

    RăspundețiȘtergere
  12. imi place enorm de mult tot ceea ce scri...mereu imi aduci zambetul pe fata atunci cand citesc blogul tau...in fiecare fraza exista acel ceva ce ma face sa citesc totul pana la sfarsit pentru ca voi gasi ceva interesant si care o sa-mi placa..si asa e mereu...Mersi:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Dezolant peisajul redat (inclusiv cel politic…mai ales cel politic!). Dar e adevărat că orice lucru îţi poate oferi două perspective total diferite. Ţi-o propun pe cea a lui Esenin, poetul sufletului meu. În antiteza coliviei citadine sumbre, iată, zările se sparg…
    „Sania goneşte, zările se sparg.
    Bine-i cu iubita să te pierzi în larg.

    Vântul cerne stele pe surâsul tău.
    Peste câmp, de-a dura, fuge-un zurgălău.

    Prin troiene şargul uite-l c-a turbat!
    Undeva-n poiană joacă-un paltin beat.

    Ne-om opri-ntrebându-l: ce-i cu tine, ce-i?
    Şi-auzind armonici, vom juca tustrei. „

    Heraclit din Efes spunea că destinul e o măsură a caracterului. Cu siguranţă e o integrală a alegerilor făcute. Alegând corect, putem sparge zările. Libertatea e la îndemâna oricui, dar noi întindem mâinile după alte lucruri. :)
    La mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  14. La mulți ani și de la noi, Simona! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. La cat mai multi ani frumosi mamei tale!

    RăspundețiȘtergere
  16. La mulţi ani pentru mămica ta. Să fie sănătoasă şi să se bucure de fată. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. "La multi ani"-mamei tale.Imi place ca ai atitudine si mai dai de pamant cu politicul.

    RăspundețiȘtergere
  18. Of,Simona...De cand esti la Observator 19 in weekend,te vad rar la tv.Cand prezentai in cursul saptamanii era mai frumos:) Scriam temele si ascultam si stirile prezentate de tine;)) Era o placere.Oricum,las egoismul meu la o parte si te felicit!:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumos.
    La mulți ani mamei tale!
    Mi-a placut mult de tot "Boc face guvernul. Udrea e în el" ... în stilul tău simpatic ai reușit să spui totul in două propoziții. (eu am multe articole doar despre asta :))

    (www.vali-badea.ro)

    RăspundețiȘtergere
  20. sa-ti traisca.sa fie fericita,sanatoasa si sa se bucure de tot ceea ce e mai frumos!la multi ani!in aceeasi zi m-am nascut si eu,insa acum 24 de ani...pupici!

    RăspundețiȘtergere
  21. Sa-ti traiasca mama! Sagetatoarele sunt un foc care arde mereu. :) Cam tot pe vremea asta, eu ii rupeam mamei o coasta si ma nasteam. N-am mai avut rabdare sa astept Craciunul. :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Simona, vreau sa-ti spun ca te iubesc din toata inima mea, probabil ca n-o sa accepti acest mesaj dar sa stii ca esti iesit din comun de frumoasa iar eu m-am indragostit de tine, nu, nu sunt un nefericit, nu, nu sunt un hipersensibil pur si simplu am o slabiciune pt. fetele frumoase.

    Te pup dulce.

    RăspundețiȘtergere
  23. Draga Simona,chiar nu stiu ce sa mai zic,esti atat de frumoasa cand razi,esti de frumoasa plangi si din brate-mi fugi,Doamne ce frumoasa esti cand imi zambesti!!!!


    P.S.:Fie ca bunul Dumnezeu sa va aiba in grija si sa aiba grija de voi.

    RăspundețiȘtergere
  24. Auzi, te rog frumos sa stergi si tu mesajul de sus trimis de "anonim" ca eram beat cand l-am trimis, si nu preea inteleg ce-am vrut sa scriu in el. Ms mult. Pooooooooop, Ai lavi iu.

    RăspundețiȘtergere
  25. 1,80, ochi albastri, constitutie atletica,fost model,si scriu o carte in care te pomenesc si pe tine. Stiu ca ma vrei suna-ma la urmatorul nr 0761512797. Te sarut

    RăspundețiȘtergere
  26. ...ai uitat sa scri-i >>> ca vine si mosu :-)

    RăspundețiȘtergere
  27. La multi ani, mamei tale !

    RăspundețiȘtergere
  28. La multi ani mamei tale!si multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  29. Vivo per lei da quando sai
    La prima volta l’ho incontrata,
    Non mi ricordo come ma
    Mi č entrata dentro e c’č restata.
    Vivo per lei perch? mi fa
    Vibrare forte l’anima,
    Vivo per lei e non č un peso.

    Vivo per lei anch’io lo sai
    E tu non esserne geloso,
    Lei č di tutti quelli che
    Hanno un bisogno sempre acceso,
    Come uno stereo in camera,
    Di chi č da solo e adesso sa,
    Che č unche per lui, per questo
    Io vivo per lei.
    č una musa che ci invita
    A sfiorarla con le dita,
    Atraverso un pianoforte
    La morte č lontana,
    Io vivo per lei.
    Vivo per lei che spesso sa
    Essere dolce e sensuale,
    A volte picchia in testa una
    č un pugno che non fa mai male.
    Vivo per lei lo so mi fa
    Girare di cittŕ in cittŕ,
    Soffrire un po’ ma almeno io vivo.

    č un dolore quando parte.
    Vivo per lei dentro gli hotels.
    Con piacere estremo cresce.
    Vivo per lei nel vortice.
    Attraverso la mia voce
    Si espande e amore produce.

    Vivo per lei nient’altro ho
    E quanti altri incontrer??
    Che come me hanno scritto in viso:
    Io vivo per lei.

    Io vivo per lei
    Sopra un palco o contro ad un muro...
    Vivo per lei al limite.
    .. anche in un domani duro.
    Vivo per lei al margine.
    Ogni giorno
    Una conquista,
    La protagonista
    Sarŕ sempre lei.
    Vivo per lei perch? oramai
    Io non ho altra via d’uscita,
    Perch? la musica lo sai
    Davvero non l’ho mai tradita.
    Vivo per lei perch? mi da
    Pause e note in libertŕ
    Ci fosse un’altra vita la vivo,
    La vivo per lei.
    Vivo per lei la musica.
    Io vivo per lei.
    Vivo per lei č unica.
    Io vivo per lei.
    Io vivo per lei.
    Io vivo
    Per leï.

    RăspundețiȘtergere