miercuri, 2 decembrie 2009

Un gand

Sunt dezamagita. Stiam ca sunt multe fapturi superficiale, pe lumea asta. Ce nu inteleg e cum poti sa urasti atat pe cineva pe care nici macar nu-l cunosti! Si sa jignesti, in ultimul hal... Pe ce criterii? Absolul stupide. Toate lucrurile astea imi fac foarte rau. Si da, cred in energii negative. Le simt.
Astept sa ninga. Mult. Greu. Apasat. Si sa se lase linistea.
Si apoi sa fie iar lumina...

26 de comentarii:

  1. nu inteleg...are legatura cu ea?

    RăspundețiȘtergere
  2. :). come on. nu le da voie sa te afecteze. fiecare face cat poate sau cat a invatat. asta nu poti schimba tu.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoasa piesa. de stat la munte pe geam sa te uiti cum ninge

    RăspundețiȘtergere
  4. Va ninge mult, lenes...cu fulgi pufosi si grei...
    Va fi si lumina, mai ales in suflete...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. asa de rai si superficiali suntem, incat intarzie si ninsoarea, parca ne priveste de sus, ne mai da o sansa, poate-poate om devani mai buni ...

    RăspundețiȘtergere
  6. nu trebuie sa bagi toate prostiile in seama , fi mai indiferenta... ( vio )

    RăspundețiȘtergere
  7. Sometimes, a hug is all what we need ... sau muuuuuuuuuuuuuuuuuuulta zapada :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Ninge bogat....dar la altii :)
    Poate intr-o zi va rasari soarele si pe strada noastra. Pana atunci :
    Board-eri si schiori din toate tarile, uniti-va!

    RăspundețiȘtergere
  9. Stefanescu Romeo-Nicolae3 decembrie 2009 la 00:03

    Dacă-ai ști


    Dacă-ai ști că te ador,
    Ți-ar fi glasul mai ușor,
    Și privirea mai senină,
    Ca o floare de grădină.

    Dacă-ai ști că te iubesc,
    Ți-ar fi somnul liniștit,
    Fericită că iubești,
    Și că ești iubită.

    Dacă-ai ști că viața mea,
    E izvor pentru a ta,
    Ai veni mereu și-ai bea,
    Un pahar din viața mea.

    ASiIiVro

    RăspundețiȘtergere
  10. Simona ! Ai ajuns intr-o pozitie pe care o meriti din plin. Ai muncit pentru asta.Sa vezi de acum ce rautati o sa se abata asupra ta din partea unor colegi si mai ales din partea unor colege!Sotia mea a indurat asta patru ani. De asta a si plecat din Antena 1.Multa rabdare si intelepciune iti trebuie.Esti un om deosebit!Bafta!

    RăspundețiȘtergere
  11. serios,Simona,uite ce versuri frumoase iti dedica lumea care te iubeste,zau,nu merita sa bagi in seama nimicurile astea,stiu ca te afecteaza pt ca esti sensibila,se vede asta prin televizor,dar lasa-i pe ei sa-si dea toata rautatea afara si tu continua cum esti si o sa fii mai impacata.Multa energie pozitiva iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi-am adus aminte de un gand de-al lui Martin Luther King:
    "Oamenii se urasc pt. ca se tem, se tem pt. ca nu se cunosc,nu se cunosc pt. ca nu comunica".
    Era o chestie cat se poate de valabila back to 50's-60's.
    Oare ce ar fi spus astazi cand comunicarea inunda toate canalele. Sau poate tocmai pt. ca inunda in special canalele virtuale?! Ma intreb.
    In alta ordine de idei; sa vina ninsoarea multa, grea si apasata. Exact asa mi-o doresc si eu.
    O astept de vreo 3 ierni si nu se mai intampla o iarna de poveste in Ro (si in special pe v.Prahovei).
    Sa schiez pe liniste si lumina (sa ascult tacerea de la Sinaia 2000; la prima zapada serioasa am sa plec sa schiez in timpul sapatamanii doar de dragul de a simti partiile, muntele, cerul, aerul curat, lumina intensa si clara, aerul tare si aspru).

    RăspundețiȘtergere
  13. Exact prin asta trec si eu. M-au dezamagit oameni pe care-i credeam aproape..Dar, ca sa nu mai fim dezamagiti, ar trebui sa nu avem asteptari...Sensibilitatea exacerbata ne face sa percepem mult mai acut ceea ce se petrece in jurul nostru, suntem ca niste amoebe.Din pacate, scarba ma impiedica sa ripostez si atunci ma inchid intr-o tacere grea care nu-mi face decat rau, stiu asta.

    RăspundețiȘtergere
  14. Sectia MONDEN a ziarului Click te iubeste, te apreciaza si iti transmite ca esti una dintre putinele persoane cu adevarat competente din lumea televiziunii. Ca sa nu mai vorbim despre faptul ca esti fina, frumoasa si emani caldura sufleteasca. Cu drag, Claudia

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu stiu de ce esti dezamagita,sincer ,nici nu cred ca ma intereseaza in acest moment . Pe mine m-ai facut sa zambesc si pentru asta iti multumesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Poate cu venirea sarbatorilor de iarna se mai imbuneaza lumea...

    RăspundețiȘtergere
  17. te ador simona, esti o silfida fermecatoare, imi place fragilitatea ta, nota de fragilitate...te saluta nazistii timisoreni,intra pe http://crizeleluarvinte.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  18. Ma tot uit la comentariile de la fiecare blog al tau si, pentru mine, in locul tau, ar fi frustrant sa constat ca, mai mult de jumatate din sustinatori, sunt ...cum sa scriu delicat...aproape nesemnificativi...si constati astfel inca din simplul act de utilizarea a tastaturii...ca sa nu comentez mai mult. Si asta pentru ca...o sa incep cumva mai finut ca sa nu te superi...cu un mic sfat,
    chiar daca vei simti ca te raneste (nu intentionez sa fac asta), modul in care iti asterni gandurile pare a fi cel putin copilaresc. Sunt convinsa ca, pentru toti cei care te cunosc nu mai esti un mister si au realizat valoarea ta, dar cei care nu te cunosc, si aici ma refer la cei care citesc blogul tau, au asteptari mari de la o prezentatoare TV. Incearca sa dai suflu textului, sa ii dai culoare. Inspira-te de la Brenciu. Este fenomenal omul asta.

    Problema care te framanta se numeste ca iti pasa si asta te va duce acolo de unde ai plecat. Faramitele de timp, pe care le ai in viata, sunt utile daca stii sa suferi cat mai putin posibil din cauza durerii si frustrarilor altora. Asa ca fii fericita pentru realizarile tale si nu te simti vinovata pentru ca tu ai ajuns undeva unde altii n-au reusit.

    RăspundețiȘtergere
  19. Daniela, eu scriu pentru mine. De-asta l-am si numit jurnal. Nu e nimeni obligat sa citeasca. Si incerc sa scriu in fiecare zi. E despre bucurii, tristeti, lucruri care-mi plac sau nu... Asadar, e foarte personal. Si nu, nu fac literatura.

    RăspundețiȘtergere
  20. http://alexandrescudaniela.wordpress.com/4 decembrie 2009 la 14:35

    Nu m-ai inteles si asta pentru ca este dificil sa dai o nota personala catorva ganduri sincere.
    Ideea era ca acest jurnal nu mai este personal atata timp cat este public. Nu mai spun ca ai si mesaje care te indeamna sa urmaresti anumite emisiuni, pe care lumea trebuie sa le vada, pentru ca altfel, le-ai scrie doar pentru tine, si atunci n-ar mai avea rost sa le aduci in discutie.
    Una este sa tii un caietel acasa, intr-un raftuletz, si sa asterni impresii pe hartie ori de cate ori simti nevoia, intr-un mod dezordonat sau nu, sensibil sau din contra, sau...sau, si alta este sa citeasca oricine, cate un capitol personal din viata ta, la discretie.
    O alta situatie este aceea a celebritatii. Lumea te stie intr-un fel sau altul si, este inevitabil, sa ocoleasca acest jurnal (lumea se poate inspira de aici, totusi tu esti cea care trebuie sa dea un exemplu pentru oricine, mai ales pentru tinerii din ziua de azi, care nu au nici un Dumnezeu), insa cel mai important lucru, este sa mentii o imagine sensibila si poetica, asa cum arati la televizor. Nu trebuie sa faci literatura, ci sa fii tu. Uneori am senzatia ca te straduiesti prea tare, lucru pe care l-am trait si eu si, de care, uneori, realizez ca n-am scapat inca.
    Scrisul nu este un proces atat de simplu cum cred toti. Inseamna nu doar sa imprastii cateva idei ci sa le aduni frumos si sa le dai un sens unic, original. Uite, cand ai timp, citeste Eden Martin. O sa-ti placa si ai sa intelegi ce vreau sa spun.
    In orice caz nu spun ca nu este frumos ce scrii...ci...mai bine citeste cartea si...mai vorbim...daca mai doresti...
    Aaa...si cred ca este constructiv ca, din cand in cand, sa mai spuna cineva si despre lucruri care aparent nu au semnificatie.
    Te pup si multa bafta acolo!!! Faci treaba f. buna.

    RăspundețiȘtergere
  21. ok. ca sa fiu mai clara... nu scriu pentru recenzii. s-ar putea ca perceptia pe care o ai tu despre mine de la tv sa nu se potriveasca cu ceea ce sunt eu, de fapt:)
    poate de maine nici nu mai scriu aici:)

    RăspundețiȘtergere
  22. alexandrescudaniela4 decembrie 2009 la 16:08

    Whatever...
    Nu te opri din scris din cauza mea...:))
    Am sa ma opresc aici cu comentariile mele, zic eu, pertinente, pentru ca tu stii mai bine ce ai de facut...
    Si scuze.:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Si eu visez sa ninga..Am fost surprinsa sa constat ca cei din jurul meu spera sa fie cald si soare! Suntem in decembrie, in Romania, nu in Jamaica...sper sa ninga, mult, apasat, cu fulgi mari..ca in copilarie. Ma bucur ca am mai gasit oameni care viseaza zapezi...si lumina. Toate gandurile bune!

    RăspundețiȘtergere
  24. Ninge...ninge de nu se mai vede-n stanga si-n dreapta...Simona, 'aide sa mergem la munte si sa ne topim in zapezi! Aide sa bucuram natura cu prezenta noastra si sa oprim secundele doar ptr noi.....cei insetati de frumos.

    Ajutor....nu stiu cum sa imi selectez numele astfel incat sa imi apara totusi titulatura sub care "prestez" cuvinte la tine pe blog. Cum selectez profilul ? Nu am blog sau site.
    Intinde-mi o mana de ajutor te rog.

    RăspundețiȘtergere