joi, 3 decembrie 2009

Luptatorul

Am urmarit si eu, ca tot omu', dezbaterea din seara asta. Lunga si plictisitoare. Prefer alta lupta, mai barbateasca. Despre care am aflat mai multe azi:

http://www.antena1.ro/index.php?page=news&id=77891
(incerc sa incarc si altfel...)

Aseara, ma dadeam cu capul de peretii virtuali ai internetului, ca sa aflu cate ceva despre wrestling. Stiam un singur lucru: filmul foarte bun, dar foarte dur, The Wrestler, cu Mickey Rourke, intr-un rol senzational. Nu stiu foarte multe nici acum, dar am cunoscut niste oameni profesionisti. Care nu ezita sa recunoasca faptul ca un alt luptator e mai bun. Raven, personajul principal din reportaj, mi-a vorbit despre fair-play. Poate parea ciudat, intr-un sport atat de violent. Da, mi-a zis ca Rod Van Dam este cel mai tare din show-ul de vineri, de la Polivalenta. Este, de altfel, primul spectacol de wrestling din Romania. Copiii sunt innebuniti dupa astfel de competitii, aveam sa aflu azi... Exista chiar si jocuri video, in care pustii se bat cu eroii reali.
Cat despre Raven, omul e showman. S-a descurcat excelent in fata camerei!
Si tranta pe care mi-a administrat-o nu era aranjata. Cum nici podeaua nu era moale, asa cum crezut...

11 comentarii:

  1. Andreea Dumitrian3 decembrie 2009 la 23:06

    nu se deschide link-ul :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea, la mine se deschide. O sa incerc sa-l incarc altfel...

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine s-a deschis! De doua ori chiar!:))
    Ce-i drept, nu obisnuiesc sa urmaresc astfel de show-uri, dar am avut curiozitatea de doua sau trei ori sa vad ce se intampla pe ringul de lupta: unii spun ca e real, altii - ca totul e regizat. Oricum,am urmarit cateva "scene" de lupta, cu gandul de a schimba imediat canalul.. Si totusi,ceva ma retinea in fata televizorului... Daca ma intrebi, habar nu am. Poate doar ideea de lupta crancena, pana la ultimele resurse.
    Si,da, as vrea sa vad un presedinte care sa lupte ca un barbat pentru tara asta! Sa faca ceva!!

    RăspundețiȘtergere
  4. m-a umplut de invidie ala care ti-a dat o tranta,eu as fi insa mai tandru cu pusul pe jos. ps: sa nu fie cu suparare,Simona,atat ne duce capul pe noi,barbatii...

    RăspundețiȘtergere
  5. Waw!!!
    Ideea este sa vezi un film, respectiv exceptional...o recomandare: Law Abiding Citizen. Este violent dar are un subiect de actualitate.
    As vrea sa citesc comentariile dupa...

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti un foarte buna reportera. Nu mi te-as fi imaginat niciodata ca o sa faci un material pe tema asta. Atractiv, haios.. Buna treaba!

    RăspundețiȘtergere
  7. ...chiar am ramas surprins...
    Neata! Cred ca de cativa ani tot spun ca o sa dau un search pe google, ca sa aflu " cate ceva" despre tine. In general nu sunt interesat de viata personala a " vedetelor" din Romania si nici nu sunt adeptul blog'urilor. Te urmaream la tv, destul de rar... imi placea ca tot timpul aveai o stare de spirit minunata. Chiar ma bine-dispuneai. Nu o sa incep sa-ti umplu traista' cu laude, desi as avea cam multe... Pt mine, esti de departe cea mai buna persoana de pe "sticla".
    ...am ramas surprins, pt ca nu ma asteptam sa fii atat de simpla.
    Desi sunt in criza de timp din cauza proiectelor pe care le am de facut la facultate, ti-am citit o mare parte din gandurile pe care le-ai scris de-alungul timpului. Simt ca parca te cunosc de o groaza de timp, ca multe din ganduri sunt comune cu ale tale.
    Probabil ca esti mai mult decat obisnuita cu astfel de mesaje, iarta-ma daca te-am obosit.
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Păi, n-ai știut unde să-ți faci documentarea. O discuție cu Vlăduțul ți-ar fi fost suficientă! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mana, am aflat, intre timp, ca pustii sunt experti in wrestling...:) imi imaginam ca luptele astea au un alt public!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cum ar fi sa-i vedem pe Base si pe Geoana intr-o lupta de wrestling?=))

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi pare rau ca suntem intr-o tara atat cenusie, cu minti atat de intunecate. Nu mai sunt copil, am totusi 25 de ani si cred ca stiu destul de multe despre wrestling. Cred ca suntem printre ultimile tari din europa unde se fac astfel de showuri. Ma uit la WWE(www.wwe.com) de 7 ani de zile si la celalat concern, adica TNA (www.tnawrestling.com) de vreo 4 ani sa zic. Dar ce a fost la noi, e o copilarie totusi, adica destul de slabut si wrestlerii care au venit sunt relativ trecuti si rebuturi de la wwe si tna. Raven abia acum s-a intors in TNA (ma rever la showul televizat din america), iar rob van damme nu am mai auzit de el de nush cand... As vrea si eu sa vedem la bucuresti un Undertaker, Edge, Batista, John Cena(din WWE) si Aj Styles, Sting, Kurt Angle, Daniels(din TNA). Ei sunt adevarate staruri si campioni. Sper sa se mai faca astfel de showuri si sper sa vina wrestleri adevarati! Daca vrei sa mai cunosti cate ceva despre wrestling te poti uita Simona la concurenta(Sport.ro) sunt seara showrile transmise la tv din america.Sper sa iti placa :D si sa imi zici ce parere ai. :)
    Cosmin

    RăspundețiȘtergere