marți, 8 decembrie 2009

Concertul

Vreau sa te rog ceva. Sa mergi sa vezi un film. Sa-ti spun ca e minunat? Sau ca e genial? Folosim atat de des cuvintele astea, ca am impresia ca sunt golite de sens si ca n-ar putea sa acopere ce simti la finalul celor doua ore...
Sa-ti spun ca e regizat de un roman? S-ar putea sa dai inapoi. Am mai auzit preconceptia asta, atat de contrazisa de regizori foarte buni, romani si ei...
Sa-ti insir numele unor actori, pe care o sa-i vezi? S-ar putea sa n-aiba rezonanta celor din revistele colorate. Dar poate pe ea o stii: Melanie Laurent, din filmul lui Tarantino, Inglorious Basterds. Si nu numai pe ea.
Asa ca... doar te rog.
Te rog sa mergi sa vezi Concertul. Un film de Radu Mihaileanu.



Fiecare om are un vis... Nu te lasa, pana nu ajungi acolo!

37 de comentarii:

  1. Ador filmele si ma bucur ca, in ultimii ani,regizorii romanii au scos filme din ce in ce mai bune!Cred ca e super filmul.O sa merg sa-l vad!Mersi ca mi-ai spus Simona.Te-am pupat dulce!

    RăspundețiȘtergere
  2. Filmul e excelent, l-am vazut aici in Franta ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, e absolut minunat! Sincer, desi auzisem sau citesem ca este un film foarte bun, mi-a intrecut cu mult asteptarile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Visul meu e sa am si eu un vis. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. vazut. de doua ori. no further comments.

    RăspundețiȘtergere
  6. este un film care merita sa fie vazut!te pup,simona,rodica,timisoara

    RăspundețiȘtergere
  7. Simona, care sunt regizorii romani favoriti?

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut filmul si mi se pare mult prea comercial, foloseste doar clisee pentru a vinde o poveste care intr-adevar pleaca de la un miez real. La inceputul anilor '80 sa dat o directiva ca in teatrele rusesti toti evreii sa fie concediat . Un dirijor de la Balsoi a refuzat sa faca acest lucru si a fost trecut la randul sau la matura din aceasta cauza. Iar al doilea lucru real la inceputul anilor '90 o orchestra ruseasca s-a prezentat la un festival din Japonia sub numele fals de Teatru Balsoi din Moscova,numai ca au fost descoperiti cu o zi inainte de spectacol si li s-a interzis participarea.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine fata. Ma duc. Sper ca nu e trucat.

    RăspundețiȘtergere
  10. prin aceste reusite in domeniul cinematografic,cel putin ii obligam pe zgarcitii astia din asa-zisa lume avansata sa mai scrie despre Romania si lucruri pozitive,pt ca altfel e vai de imaginea noastra.

    RăspundețiȘtergere
  11. aaa,si, era sa uit,o sa fac tot posibilul sa-l vad daca e recomandat de Simona.

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  13. tre sa fie bun, are 8,1 pe imdb.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Radu Mihăileanu: „România e drogul meu” cu asta a spus tot. indiferent de portocale sau rosii...

    RăspundețiȘtergere
  15. Ion Sapdaru - si el in distributie. Imi place cum joaca in filme acest actor predilect al teatrului din IAsi. La fel si Teo Corban.

    RăspundețiȘtergere
  16. m-as duce si eu la film, dar ruleaza numai la mall si ma innebunesc porcinefilii cu semintele si cu popcorn-ul

    RăspundețiȘtergere
  17. poti sa te duci. e sala goala. nu e film cu "starleti"

    RăspundețiȘtergere
  18. am mai fost si la "Politist, adjectiv". numai doi erau, dar din cauza ca era sala goala, si ei fosneau ca apucatii, filmul ar fi avut nevoie de subtitrare ...

    RăspundețiȘtergere
  19. pentru mine e mai star Sapdaru dacat Braduletz Pittic

    RăspundețiȘtergere
  20. pacat ca e sala goala. si la cj e gol in timpul anului. se mai anima treaba la TIFF (ai fost la vreo editie?)

    RăspundețiȘtergere
  21. Trăieşte! (Va, vis et deviens) l-ai vazut?

    RăspundețiȘtergere
  22. cica Vanghelie daca ar merge la "Le Concert" ar impusca doi iepuri dintr-o lovitura : ar vedea si el un film, si ar asista la primul concert ...

    RăspundețiȘtergere
  23. asa cu Van Ghelie, intelectualul PSD "intr-o ureche"?

    RăspundețiȘtergere
  24. fata, ai 26 de commenturi! Ciutacu a anuntat ca isi inchide blog-ul de invidie!

    RăspundețiȘtergere
  25. oricum, Basescu merge numai la "Concert din muzica de Boc"

    RăspundețiȘtergere
  26. 51.214 de spectatori francezi numai in prima zidedifuzare a filmului. pariu ca romani n-or sa fie nici o zecime, cu plasatoare cu tot?

    RăspundețiȘtergere
  27. am citit tot jurnalul tau... al dumneavoastra. Viziunea despre viata e foarte pe placul meu, chiar mi-ar place sa o am si eu. te felicit, sau mai oficial, va felicit pt tot ce ati realizat, nu e o nimica toata si e demn de admiratie.
    numai bine

    RăspundețiȘtergere
  28. Chiar azi un cuplu de francezi in varsta mi-au spus ca l-au vazut in weekend si ca le-a placut foarte tare, eu nestiind inca nimic despre el. La urmatoarea mea intalnire cu ei, am sa le spun ca regizorul e roman.:)

    RăspundețiȘtergere
  29. multumesc Simona! Am vazut Concertul de doua ori, e minunat!!
    In Franta a depasit deja 1 milion de spectatori. Mi-as dori sa aiba chiar mai multi la noi...

    RăspundețiȘtergere
  30. Inainte sa vad Concertul, total intamplator am vazut, tot cu Melanie Laurent - Je vais bien, ne t'en fais pas(2006). Fain tare!

    RăspundețiȘtergere